Klikk og hent
I Hageland har vi har lagd en klikk-og-hent løsning for kundene våre. Løsningen er lagd for at dere som handler hos oss skal føle dere enda tryggere i dagens situasjon med Korona. I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk. Du må hente varene innen utgangen av neste virkedag. Du kan betale i kassen, gjerne kontaktløst eller med Vipps.
Vi har lagd denne løsningen for kundene våre, da vi er opptatt av at alle skal kunne ha grønn glede og samtidig handle på en trygg måte i forhold til smittevern. Løsningen er helt ny, så det vil være detaljer som vi må få på plass underveis. Blant annet har ikke alle våre varer korrekt lagerbeholdning. Det gjelder spesielt for sommerblomster og inneplanter. Dette er ferske og friske varer som vi fyller på med hele tiden, de er populære og forsvinner fort ut av butikk.
Slik gjør du
- Velg ønsket hagesenter du ønsker å handle hos.
- Gå til produktsiden for den varen du ønsker å bestille.
- Klikk på «Reserver i butikk»
- Klikk på “Til kassen”
- Fyll ut dine detaljer, sjekk at du har valgt ønsket butikk og trykk på «Send reservasjon».
Når bestillingen er fullført
- Du vil kort tid etter at vi har mottatt din bestilling og senest innen 48 timer innenfor hagesenterets åpningstider, motta en sms og en e-post med reservasjonsbekreftelse på om vi kan levere din reservasjon. Hvis du har varer som er på eksterne lagre så vil leveringstiden variere. Ditt valgte hagesenter vil gi deg tilbakemelding på dette.
- Om vi ikke kan levere din reservasjon vil vi kontakte deg på e-post eller telefon for å avtale hva og når vi skal levere.
- Når vi har klargjort ordren vil du motta en e-post om at ordren er klar til å hentes.
- Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.
Uavhentede ordre
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.
Lagerbeholdning
Lagerbeholdningen kan avvike fra det som fremkommer på hageland.no, det er først når du får en bekreftelse på reservasjon av varene at det kan fremkomme avvik.Klikk og hent -løsningen er under etablering og det vil kunne være avvik. Ved avvik får du tilbakemelding på e-post eller telefon.
Angrerettloven
Vi gjør deg oppmerksom på at angrerettloven § 8 ikke er gjeldende for Klikk & hent da dette er et butikksalg og ikke kjøp via internett.
Kundeservice
Har du spørsmål om lagerstatus, pris, produkter og reklamasjoner ta kontakt direkte med butikken.
Som medlem i Mitt Hageland får du bonus på alt du handler hos oss! I tillegg får du gode medlemstilbud, faste medlemsfordeler, inspirasjon og sesongaktuelle råd og tips om alt fra hagestell og selvdyrking til uteplassen.