Kundeservice
Har du spørsmål om lagerstatus, pris, produkter og reklamasjoner ta kontakt direkte med butikken.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Ofte stilte spørsmål
Produkt, priser og varelager
Ved spørsmål om priser, produkter og varelager vennligst kontakt ditt nærmeste hagesenter. Ved reklamasjoner ta kontakt med butikken direkte. Finn ditt hagesenter
Reklamasjonsregler for planter
Reklamasjonsregler for planter. Klikk for å se reklamasjonsregler for planter
Spørsmål om lagerstatus, pris og produkter
Har du spørsmål om lagerstatus, pris og produkter ta kontakt direkte med butikken.
Klikk & hent: ofte stilte spørsmål
Hvilken Hageland hagesenter tilbyr klikk og hent?
Hageland har over 40 hagesentre som tilbyr klikk og hent for øyeblikket. Klikk her for å se hvilke hagesentre som tilbyr klikk og hent.
Hvilken Hageland hagesenter tilbyr klikk og hent?
Tjenesten er under utvikling og flere hagesenter kan komme til etter hvert.
Hvordan fungerer klikk og hent?
I Hageland har vi har lagd en klikk-og-hent løsning for kundene våre. Løsningen er lagd for at dere som handler hos oss skal føle dere enda tryggere i dagens situasjon med Korona. I klikk og hent løsningen kan du reservere varer på nettsiden vår, som butikkene klargjør før du henter de i butikk. Klikk for å lese mer om klikk og hent.
Vilkår og betingelser for klikk og hent
Jeg har ikke mottatt sms eller e-post etter bestilling.
Du vil kort tid etter at vi har mottatt din bestilling og senest innen 6 timer innenfor hagesenterets åpningstider, motta en sms og en e-post med reservasjonsbekreftelse på om vi kan levere din reservasjon. Om det har gått mer enn 6 timer, ta kontakt med ditt hagesenter.
Når må jeg hente varen
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag.
Jeg rakk ikke å hente varen. Hva skjer nå?
Etter mottatt reservasjonsbekreftelse må varene hentes av kunde innen utgangen av neste virkedag. Om den ikke hentes, settes varen tilbake i butikk.
Kan jeg betale på forhånd?
Du betaler når varen hentes. Enten i kassen, eller ved bruk av vipps.
Kan varen leveres hjem til meg?
Varen må hentes på ditt valgte hagesenter, etter mottatt reservasjonsbekreftelse.
Finner du ikke svar på spørsmålet ditt under «ofte stilte spørsmål» tar du kontakt med ditt lokale hagesenter.
Som medlem i Mitt Hageland får du bonus på alt du handler hos oss! I tillegg får du gode medlemstilbud, faste medlemsfordeler, inspirasjon og sesongaktuelle råd og tips om alt fra hagestell og selvdyrking til uteplassen.